.

.

.

ملّت ایران که خود را استکبارستیز می داند،

به‌خاطر این است که زیر بار تحمیل دولت آمریکا نرفته است.

دولت آمریکا یک دولت استکباری است،

حقّ مداخله‌ی در کشورها را برای خود قائل است، جنگ‌ افروزی می کند،

در امور کشورها مداخله می کند؛ امروز مشاهده می کنید [که‌] این قضیّه دیگر از محدوده‌ی کشورهای آسیا و آفریقا و آمریکای لاتین فراتر رفته است،

به اروپا رسیده؛ در امور آنها هم دخالت می کنند.

دیدار دانشجویان و دانش آموزان


92/08/12

بایگانی
آخرین مطالب

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان شمالی طی بیانیه اعلام کرد: 13 آبان همواره با استکبار ستیزی و دشمنی با تروریست بالذات آمریکا همراه است.


برای دیدن خبر کامل به ادامه ی مطلب بروید.

13 آبان تجلی برائت عاشوراییان از یزید زمان است/ فرزندان انقلاب در مذاکره با شیطان بزرگ مراقب انحراف از آرمانهای امام(ره) باشند

بسم الله الرحمن الرحیم
و لن ترضی عنک الیهود و لا النصری حتی تتبع ملتهم؛
و یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد تا از آیین آن ها پیروی کنی.(آیه 120 سوره بقره)

 

یوم الله سیزده آبان  تلائلوی از نهضت عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در رسیدن به مقام شامخ آزادگی و آزاد سازی است، نقطه ی عطفی در تاریخ ملت مسلمان ایران وانقلاب های جهان و برگ زرینی بر کتاب سراسر افتخار مردم مسلمان ایران است که تا همیشه ی تاریخ جاودان خواهد ماند.


بی تردید تاریخ مبارزات ملت بزرگ ایران همواره برای فرزندان این مرز و بوم افتخارآمیز و برای جهانیان تحسین برانگیز بوده است . صرف‌نظر از این که روز‌ها و سال‌ها به خودی خود تنها بخشی از ظرف زمان هستند اما برخی روزها به اعتبار حوادثی که در بر می‌گیرند فراتر از زمان، در یادها ماندگار می‌شوند..


سه حماسه عظیم تاریخی این روز هریک سهم به سزایی در شکل گیری تاریخ معاصر مبارزات ضد استعماری ملت ایران محسوب می شوند . در 13 آبان1343 مرجع بزرگ شیعیان جهان حضرت امام خمینی (ره) به جرم دفاع از شرف و استقلال ملت ایران تبعید شد چرا که در برابر لایحه ضد ایرانی و اهانت آمیز کاپیتولاسیون که عزت و غرور ایرانی را به شدت خدشه دار می کرد شجاعانه به مقاومت برخاست.


13آبان سال 1357 دژخیمان رژیم ضد مردمی ، دانش آموزان مظلوم به پاخاسته در برابر ظلم و بی عدالتی را به گلوله بستند و یک سال پس از آن در 13 آبان 1358 ملت ایران در حرکتی غرور انگیز و تاریخی سفارت آمریکا که مرکز توطئه های بزرگی همچون کودتای ضد ایرانی 28 مرداد 1332 بود را غرور آمیز به تسخیر گرفت.


استکبار ستیزی که برخاسته از روح عدالت خواهی ملت عزیزمان است روز به روز در دل وجان اقشار مختلف علی الخصوص دانشجویان انقلابی وبصیر تنومند تر ونیرومند تر می گردد.

همچنین شاهد این مدعا حضور به موقع در صحنه ها ومیدانهای حساسی چون 9 دی و22 بهمن در لبیک دوباره به ولی زمان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) ونیز مشارکت در صحنه راهپیماییها علیه استکبار جهانی در راس آنها آمریکای جنایت کار وانگلیس واسرائیل خبیث وملعون است که این همه حکایت از احساس مسئولیت آنان در قبال سرنوشت تمامی مردم آزادیخواه وعدالتجوی جهان دارد.

13آبان همواره با استکبارستیزی و دشمنی با تروریست بالذات ، آمریکای جهانخوار، همراه بوده است. مردم خداجوی ایران اسلامی با اقتدا به امام حسین (علیه السلام)، به رخ جهانیان کشانده اند که هیهات من الذلة؛ حاشا که ما زیر یوغ استکبار جهانی و نوچه های لاابالی آن در منطقه و جهان برویم..

ما مبارزه ی سخت و بی امان خود را علیه آمریکا شروع کرده ایم و امیدواریم فرزندانمان با اقتدار پرچم توحید را درجهان بیافرازند. ما می دانیم آن داغی که به واسطه ی این نهضت به دل آمریکا وارد شده است به دل هیچ کس وارد نشده است.

آمریکا با آن همه قدرتش در ایران و درمقابل مردم انقلابیمان سرکوب شد و ما به فضل و کرم خدا اعتقاد داریم و آمریکا را در منطقه و جهان نیز شکست خواهیم داد.

استراتژی مبارزه هم فنی است برای نشان دادن چهره ی حقیقی آمریکا و اتمام حجت با همه ی آنان که اعتمادشان برکمک های خارجی بیش از ظرفیت های داخلی است.

و امروز هم که فرزندان انقلاب بار سنگین و تلخ مذاکره با شیطان بزرگ را به عهده گرفته اند برای اعتلای توحید است که ان شاالله ثمره ی تلاششان شکستن دندان ابرقدرت هاست چرا که همه ی گرفتاری مسلمین از آمریکاست.

قطعاً در این میان عده ای که هیچ گاه توان تحلیل سیاست های نظام اسلامی را نداشته اند، تلاش می کنند که روند مذاکره را به انحراف از آرمان های امام بکشانند.

و مثل همیشه ی تاریخ هوشیاری ملت ایران، قوت قلبی برای دولت و مشت کوبنده ای برای دشمنانِ پایگاه حضرت ولی عصر خواهد بود.

ما با فریاد مرگ بر شاه، محمدرضا را بیرون کردیم و به امید خدا با همان دعا هم آمریکا را زیر پا له می کنیم، 13 آبان تجلی برائت عاشوراییان از یزیدیان زمان است. ما یاران مسلم هستیم...

وان الارض یرثها عبادی الصالحون

 

شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۸/۱۲
  • ۲۹۹ نمایش
  • بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی