.

.

.

ملّت ایران که خود را استکبارستیز می داند،

به‌خاطر این است که زیر بار تحمیل دولت آمریکا نرفته است.

دولت آمریکا یک دولت استکباری است،

حقّ مداخله‌ی در کشورها را برای خود قائل است، جنگ‌ افروزی می کند،

در امور کشورها مداخله می کند؛ امروز مشاهده می کنید [که‌] این قضیّه دیگر از محدوده‌ی کشورهای آسیا و آفریقا و آمریکای لاتین فراتر رفته است،

به اروپا رسیده؛ در امور آنها هم دخالت می کنند.

دیدار دانشجویان و دانش آموزان


92/08/12

بایگانی
آخرین مطالب
این برنامه با تلاوت آیات نور آغاز شد و پس از آن کارشناس کرسی مهندس بناگر به بیان توضیحاتی کوتاه درباره ی این موضوع پرداخت.

برای دیدن ادامه ی عکس ها به ادامه ی مطلب بروید.






مراسم در فضای باز و روبه روی ساختمان فنی مهندسی دانشگاه آزاد بجنورد برپا شد و در ادامه ی آن دانشجویان موافق و مخالف به بیان دیدگاه های خود در این موضوع پرداختند.
 
 
 
در بخش هایی از این کرسی آزاد اندیشی بحث مناظره ای داغی بین دانشجویان شکل می گرفت، عده ای معتقد بودند تحریم ها کمر کشور را خم کرده است و برخی نیز موضوع را با این استدلال که از اول انقلاب تحریم بودیم و بعد از این خواهیم بود بیشتر در سوء مدیریت می دیدند.
 
گفتنی است این برنامه که از ساعت  10 آغاز شده بود همزمان با اذان ظهر پایان یافت و شاید حرف های ناگفته بسیاری باقی ماند که به کرسی های آزاد اندیشی بعدی محول شد.
 
 
 
 
در همین رابطه امید ملائی جانشین بسیج دانشجویی داشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: انشاالله کرسی های آزاد اندیشی به صورت سلسله موضوعات هر دو هفته یک بار به همت بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار می شود.
 
وی افزود: دو هفته ی بعد بنا داریم با مشورت و همکاری مسئولین دانشگاه موضوع «توافق هسته ای» و شرایط لازم برای آن را به بحث بگذاریم.
 
 
 
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۸/۱۰
  • ۵۴۱ نمایش
  • بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی