.

.

.

ملّت ایران که خود را استکبارستیز می داند،

به‌خاطر این است که زیر بار تحمیل دولت آمریکا نرفته است.

دولت آمریکا یک دولت استکباری است،

حقّ مداخله‌ی در کشورها را برای خود قائل است، جنگ‌ افروزی می کند،

در امور کشورها مداخله می کند؛ امروز مشاهده می کنید [که‌] این قضیّه دیگر از محدوده‌ی کشورهای آسیا و آفریقا و آمریکای لاتین فراتر رفته است،

به اروپا رسیده؛ در امور آنها هم دخالت می کنند.

دیدار دانشجویان و دانش آموزان


92/08/12

بایگانی
آخرین مطالب
یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد بجنورد با موضوع توهین و ادعای اخیر رجب اردوغان به رهبر معظم انقلاب یادداشتی نوشته است که در ادامه ی مطلب می خوانید.

یادداشت دانشجوی دانشگاه آزاد بجنورد در نقد ادعای رجب اردوغان نسبت به رهبر معظم انقلاب
جواد پاک/ دانشجوی دانشگاه آزاد بجنورد و از فعالان سیاسی بسیج دانشجویی
 
متن این یادداشت به شرح زیر است.
اردوغان در این سخنرانی اظهار کرده است:” این رهبر دینی از قاتل ۲۵۰ هزار نفر انسان مظلوم در سوریه حمایت مستقیم می کند.”
 
اردوغان با اشاره واضح به حضرت آیت الله خامنه ای ،می افزاید:”وقتی از این آقایان می پرسیم که چرا در مقابل قتل و عام ملت مظلوم سوریه توسط اسد ساکت مانده اید ؟ به ما می گویند که رژیم اسد تنها رژیمی است که در مقابل ظلم اسرائیل ایستادگی می کند اما این در حالی است که اسد تاکنون یک عدد گلوله نیز به سمت اسرائیل شلیک نکرده است.
 
تحلیل: درابتدا باید اشاره کنم مقام معظم رهبری در دیداری که با کار گزاران نظام داشتند تذکر جدی را به مسئولان نظام داشتند که ما در یک پیچ تاریخی به سر می بریم وحال این که قوس این پیچ تاریخیدر تحولات سوریه وعراق است که به تفضیل در ادامه به ان اشاره خواهیم کرد.
 
در تحقیقاتی که در سال2005 درخاورمیانه انجام شد نتایج به دست امده نشان داد که قابلیت گازی سوریه دوبرابر قطر است وحال این منابع را پیوند بزنید با منابع گازی موجود در ایران و روسیه که اگر این امر محقق شودشاهد یک تحول در معادلات جهانی خواهیم شد.
 
به طوری که پیوند این سه کشور باعث به وجود امدن یک دالان انرژی در جهان خواهد شد که بسیاری از مسائل را تحت تاثیر خواهد گذاشت و حال این مسائل چه ارتباطی دارد با سخنان شرم اور نخست وزیر ترکیه اقای رجب اردوغان؟
 
با به وجود امدن این دالان انرژی ایران دیگر برای انتقال انرژی به ترکیه نیازی نخواهداشت و نقش ژپولئتیک ترکیه از بین خواهد رفت ودیگر ان تاثیر گذاری لازم را دیگر ندارد واین چرایی توهین نخست وزیر ترکیه به مقام معظم رهبری است.
 
درحالی که بر همگان واضح و مبرهن است جنایات داعش در سوریه وعراق به حمایت همین اقای اردوغان وهم مسلکان عربی اش اتفاق می افتد.
 
 
وحال به سخنان اقای اردوغان می پردازیم، درابتدا باید سوال کرد اقای اردوغان شما در فاجعه کودک کشی غزه کجا بودید؟که حالا مدعی انسان های مظلومی شده اید که خود باعث و بانی ان هستید.
 
واز مظلومیت های عصر حاضر هم می توان به این نکته اشاره کرد که کسانی که مسببان این جنایات هستند منادی انسان های مظلوم می شوند واین ظلمی است بزرگ به همان مظلومانی که زیر تیغ های داعشیان سلاخی می شوند.
 
وبی شرمانه تر ازاین امر این است کسی را متهم به حمایت از ظالم می کنند که  بزرگترین حامی وقلب تپنده مظلومان دنیاست و اقدامات واقعی در کنترل و مقابله با این تروریست های اجاره ای کرده است.
 
این در حالی است که آمریکا و ایادی اش اولا برای حفظ وجهه خود در منطقه جهت ادامه چپاولگری هایشان و ثانیا از ترس گسترش این وحشی گری به کشورهای غربی این روزها داعیه مبارزه با داعش سر می دهند و به این بهانه به زیرساخت ها و ساکنان کشور سوریه لطمات شدیدی وارد می کنند.
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۷/۲۸
  • ۲۹۹ نمایش
  • بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی