.

.

.

ملّت ایران که خود را استکبارستیز می داند،

به‌خاطر این است که زیر بار تحمیل دولت آمریکا نرفته است.

دولت آمریکا یک دولت استکباری است،

حقّ مداخله‌ی در کشورها را برای خود قائل است، جنگ‌ افروزی می کند،

در امور کشورها مداخله می کند؛ امروز مشاهده می کنید [که‌] این قضیّه دیگر از محدوده‌ی کشورهای آسیا و آفریقا و آمریکای لاتین فراتر رفته است،

به اروپا رسیده؛ در امور آنها هم دخالت می کنند.

دیدار دانشجویان و دانش آموزان


92/08/12

بایگانی
آخرین مطالب

دکتر علی فیروزنیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید بسیج دانشجویی واحد در جمع مسئولین و دانشجویان بسیجی ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید و گرامیداشت یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس بسیجیان بااخلاصی بودند که بدون کوچکترین چشمداشت مادی در جبهه های حق علیه باطل از آرمان ها و ارزش های امام راحل و انقلاب اسلامی پاسداری کردند و با تقدیم خون خود چراغ انقلاب را برای همیشه روشن و پرفروغ نگاه داشتند.


برای دیدن خبر کامل به ادامه ی مطلب بروید.


مسئول جدید بسیج دانشجویی آزاد بجنورد معارفه شد/ رئیس دانشگاه: دانشجوی بسیجی الگویی برای سایر دانشجویان باشد

فیروزنیا از دو شهید گمنام تدفین شده در دانشگاه به عنوان الگوی صبر و استقامت و دو مشعل فروزان یاد کرد و گفت: شهدای گمنام بهترین الگو برای نسل جوان هستند زیرا با صبر و استقامت خود و عمل به فرامین رهبر کبیر انقلاب بزرگترین خدمت را به انقلاب کردند و مهم ترین تکلیف ما و بالاخص جوانان این مرز و بوم ادامه راه شهدا و صیانت از ارزشهای باشکوه انقلاب اسلامی است.

 

رئیس واحد بجنورد افزود: دانشجوی بسیجی باید در تمام عرصه های اجتماعی، رفتاری و درسی الگویی برای سایر دانشجوها باشد تا بتواند نقش موثری در جذب حداکثری دانشجویان به این تشکل بزرگ را داشته و به عنوان فردی الگو بتواند شور انقلابی را به شعور انقلابی مبدل سازد.

علی فیروزنیا اظهار کرد: هرگونه فعالیت فرهنگی در دانشگاه می بایست قبل از اجرایی شدن در شورای فرهنگی واحد به تصویب برسد و نیز کلیه فعالیت های اجتماعی و سیاسی  تشکل های دانشجویی و اساتید نیز باید در هیات نظارت بر تشکل ها مورد تصویب قرار گیرد تا بدین طریق تمامی برنامه ها با انسجام و تعامل و همگرایی خوبی به سرانجام برسد.

حجه الاسلام والمسلمین بخشایی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی گفت: بسیج همزاد انقلاب اسلامی است بنابراین این تشکل مقدس باید بتواند به عنوان نیرویی تاثیر گذاری در بین دانشجویان و نیز به عنوان پایگاهی مردمی فعالیت های مختلف را در تمام عرصه ها به منصه ظهور بگذارد.

 نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان: تمامی کارها و رفتارهای دانشجوی بسیجی باید با تدبیر و دوراندیشی انجام پذیرد

حجه الاسلام بخشایی اخلاق مداری در بسیج را لازمه کار دانست و خاطر نشان کرد: تمامی کارها و رفتارهای دانشجوی بسیجی باید با تدبیر و دوراندیشی انجام پذیرد زیرا تمامی اعمال و رفتار یک دانشجوی بسیجی به عنوان الگو و سیره از دید سایر دانشجویان به دور نمی ماند بنابراین تک تک فعالین بسیج دانشجویی باید بتوانند ارزش و عظمت بسیج دانشجویی را حفظ کرده و به عنوان پل ارتباطی قوی با سایر دانشجویان در زمینه ترویج و انتقال آرمان های امام راحل بیش از پیش فعالیت نمایند.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سرپرست سابق بسیج دانشجویی واحد بجنورد؛ نیما ربیعیان به عنوان سرپرست جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد معرفی شد.

تصاویر این مراسم به شرح زیر است.

 

 

 

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۷/۱۵
  • ۳۹۷ نمایش
  • بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی